Udvalg & Andet

Materialeudvalg

Udvalg består indtil videre af: 

Vlad Polodiuc

Som en del af materialeudvalget hjælper du med at holde styr på klubbens udstyr og materialer. 

Du sikrer, at der altid er det nødvendige udstyr til træning og kampe, og at det er i god stand.

Udvalgets opgaver omfatter:

  • Vedligeholdelse af inventarliste over klubbens materialer
  • Indkøb af nye materialer efter behov og budget
  • Reparation eller udskiftning af defekt udstyr
  • Organisering af materialerummet og sikring af let adgang til udstyr

Ideelt for praktisk anlagte personer med sans for orden og struktur. 

Tidsforbrug: 

  • 1-2 timer månedligt + 3 timer før og midt sæson

Kommunikationsudvalg

Udvalg består indtil videre af:

William Møller Larsen og Sara Røeder


Som en del af kommunikations-udvalget er du med til at styre klubbens digitale tilstedeværelse på sociale medier. Du sikrer, at klubben er synlig og aktiv online.

Udvalgets opgaver omfatter:

  • Administration af klubbens sociale mediekanaler (Facebook, Instagram, etc.)
  • Produktion af digitalt indhold som billeder, videoer og opslag
  • Sikring af, at klubbens digitale platforme er informative
  • Udvikling af strategier for at øge klubbens synlighed online


Ideelt for personer med interesse for kommunikation og sociale medier. Der kræves ingen erfaring med hjemmesideredigering.


Tidsforbrug: 

  • 5-10 timer månedligt

Socialudvalg

Udvalg består indtil videre af:

[Skal det være dig?]


Som medlem af socialudvalget er du med til at planlægge og gennemføre sociale arrangementer i klubben. Du er med til at styrke fællesskabet og sammenholdet blandt medlemmerne.


Udvalgets opgaver omfatter:

  • Planlægning af sæsonafslutninger, julefrokoster og andre sociale events
  • Budgettering og økonomistyring af events i samarbejde med bestyrelsen
  • Kommunikation af arrangementer til klubbens medlemmer

Ideelt for kreative og udadvendte personer med gode organisatoriske evner og lyst til at skabe gode oplevelser for klubbens medlemmer.

Tidsforbrug: 

  • Varierende efter sæson

Dåseudvalg

Udvalg består indtil videre af: 

Anne Sofie Ravn og Sarah Rusbjerg 

Som en del af dåseudvalget hjælper du med at holde styr på klubbens klublokale, kaldet "Dåsen". Du sikrer, at lokalet er indbydende, rent og velfungerende, særligt på kampdage.

Udvalgets opgaver omfatter:

  • Koordinering af rengøring og vedligeholdelse af klublokalet
  • Indkøb og opfyldning af drikkevarer og snacks til kampdage
  • Sikring af, at der er de nødvendige forbrugsvarer (servietter, krus, etc.)
  • Holde styr på beholdningen
  • Koordinere eventuelle forbedringer eller ændringer i lokalet


Ideelt til praktisk anlagte personer med sans for hygge og orden, der kan sikre, at "Dåsen" er et rart sted at være for klubbens medlemmer og gæster.

Tidsforbrug: 

  • 3-5 timer månedligt

Flag-ansvarlig

Ansvarlig:
Simon Kirkeby Hansen

Som flag-ansvarlig koordinerer du klubbens tjans med at sætte flag op på danske mærkedage. Dette er en vigtig tjans, der sikrer en indtægtskilde til klubben og holder kontingent-satsen nede for klubbens medlemmer.

Den flagansvarliges opgaver omfatter:

  • Varetage kommunikationen med kommunen om flagdage og procedurer
  • Fordele flagtjanserne mellem klubbens hold
  • Sikre at flagene bliver sat op og taget ned på de korrekte tidspunkter
  • Holde styr på flagmateriel og rapportere eventuelle skader

Ideelt til en ansvarsbevidst person med sans for planlægning og koordinering, der kan sikre, at klubbens flagtjans bliver udført korrekt og til tiden.

Tidsforbrug: 

  • 3-4 timer månedligt

Kirkeblads-ansvarlig

Ansvarlig: 
Amalie Braad

Som kirkeblads-ansvarlig koordinerer man klubbens tjans med at uddele kirkeblade 3 gange årligt. Dette er en vigtig tjans, der sikrer en indtægtskilde for klubben og holder kontingentsatsen nede for klubbens medlemmer.

Dine opgaver omfatter:

  • Varetage kommunikationen med kirkekontoret om uddelingsperioder
  • Koordinere med leverandøren af kirkebladene
  • Fordele ruterne mellem klubbens hold
  • Følge op på eventuelle problemer med uddelingen

Ideelt for en organiseret person med gode kommunikationsevner, der kan holde styr på logistikken omkring kirkebladsuddelingen.

Tidsforbrug: 

  • 5-10 timer pr. uddelingsperiode (3 gange årligt)